مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه خبر داد؛ 

لزوم تفاهم کانون کرمانشاه با بنیاد ایران‌شناسی برای راه‌اندازی موزه کودک و نوجوان 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان و ضرورت راه‌اندازی موزه کودک و نوجوان و آشنایی با کرمانشاه، تفاهمی را با بنیاد ایران‌شناسی داشتیم. 
کد خبر: ۱۱۸۱۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ 26 August 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدخیاط زنجانی در جلسه‌ای که با حضور مسئولان بنیاد ایران‌شناسی در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان و ضرورت راه‌اندازی موزه کودک و نوجوان و آشنایی با کرمانشاه، تفاهمی را با بنیاد ایران‌شناسی داشتیم. 

وی افزود: در این تفاهم مقرر شد که یکی از ساختمان‌های قدیمی کانون بازسازی شده و تجهیز لازم برای راه‌اندازی موزه صورت بگیرد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در تفاهم انجام شده، علاوه بر فعالیت‌های راه‌اندازی این موزه، فعالیت‌هایی هم در حوزه تاریخ شفاهی و نگارش تاریخ شفاهی کانون استان و همچنین فعالیت‌هایی در راستای معرفی شخصیت‌ها و فرهنگ کرمانشاه در این موزه، برقرار خواهد شد. 

زنجانی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این محیط، علاوه بر اینکه کمک می‌کند که یک بخش دیگری به مجموعه بزرگ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اضافه شود؛ همچنین شرایطی را فراهم می‌آورد برای حضور بیشتر کودکان و نوجوانان که در قالب تفاهمی با آموزش و پرورش، مدارس هم از این موزه بازدید خواهند کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار